Nie każdy może dojechać na zawody organizowane w ramach regularnej Ligi PLSD.PL, dlatego powstało HFC, dzięki któremu masz szansę na rywalizację i dobrą zabawę na własnych zasadach, w miejscu i czasie, który Ci odpowiada!

Na czym polega Hit Factor Challenge?

  • Co miesiąc publikujemy nowe Wyzwanie strzeleckie.
  • Strzelasz samodzielnie w dogodnym dla siebie terminie. Masz na to miesiąc, ale także nieograniczoną ilość prób!
  • Wchodzisz do rankingu wysyłając wynik prostym formularzem.
  • Rywalizujesz bez presji, w przyjaznej atmosferze!


Dla kogo jest HFC?

  • Dla wszystkich miłośników strzelectwa dynamicznego – zarówno początkujących, jak i bardziej doświadczonych.
  • Nie potrzebujesz licencji sportowej, nie musisz być członkiem Regionu IPSC Polska, nie musisz mieć Egzaminu Kompetencyjnego, bo liczy się dobra zabawa, nauka i sportowa rywalizacja w luźnej atmosferze.


Jak wziąć udział?

  • Zapoznaj się z aktualnym Wyzwaniem strzeleckim: Aktualne tory HFC.
  • Odwzoruj go na swojej strzelnicy – wystarczą podstawowe cele i odrobina miejsca.
  • Strzelaj według opisu i policz swój wynik zgodnie z prostymi zasadami z naszego Regulaminu HFC.
  • Zgłoś swój przebieg przez formularz online: Prześlij swój przebieg HFC.
  • Sprawdź, jak wypadasz na tle innych strzelców z całej Polski!


Proste zasady – wielka frajda!

  • Wyzwania strzeleckie są celowo uproszczone – liczy się zabawa, a nie skomplikowane reguły.
  • Wyniki oceniamy w przejrzysty i łatwy sposób, dzięki czemu każdy może szybko poznać swoje rezultaty.
  • HFC jest idealnym wprowadzeniem do zawodów IPSC – bez presji, za to z dużą dawką adrenaliny i satysfakcji!

Gotowi podjąć wyzwanie?

Hit Factor Challenge – Zabaw się w dynamiczne strzelanie w swoim stylu!

Cześć! My też nie za bardzo lubimy komunikaty o ciasteczkach dlatego chcemy Ci tylko dać znać, że na naszej stronie używamy cookies oraz korzystamy troszkę z Local Storage. Ciasteczka i pamięć podręczna ułatwiają Tobie korzystanie ze strony a nam pomagają w analityce, która daje nam argumenty np. przy rozmowach ze sponsorami. Nie zbieramy żadnych wrażliwych danych. Dzięki za poświęcony czas na przeczytanie tego komunikatu.